· інтегрований – поєднання різних методів, прийомів, організаційних форм, засобів, змісту роботи з різних розділів чинних програм;
· діяльнісний – ігрова діяльність як провідна роль в дошкільній освіті;
· особистісно-орієнтований – кожна дитина з її запитами, здібностями та можливостями стає відправною точкою у розробці змісту роботи та організації педпроцесу.
- поширено вести роботу щодо практичної реалізації методу індивідуального методичного супроводу кожної дитини з метою формування особистості, розвитку її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду;
- розпочати поглиблену роботу щодо ставлення екологічного світогляду дитини і формування у дітей реалістичних уявлень про явища природи, елементів екологічного світогляду, екологічної вихованості, розвивати позитивне, дбайливе ставлення до природного довкілля, практичні уміння;
- виховання та навчання дітей на народознавчо-краєзнавчих засадах у поєднанні із традиціями родинного виховання шляхом удосконалення форм та методів взаємодії ДНЗ з батьками щодо набуття знань про національну спадщину України вихованцями.
- розроблено систему роботи на тему «Створення оптимальних умов» у ДНЗ для патріотичного, національного та екологічного виховання дошкільників».
- Педагогічний колектив ДНЗ № 88 має сердечну подяку від міжнародного дитячого журналу «Пізнайко» за мистецтво робити цікавим кожний день у дитячому садку, за здатність гармонійно поєднувати сучасні освітні тенденції з освітянським досвідом;
- вихованці старших груп Гліб Баістов, Софія Дружиніна та Софія Колупаєва були нагороджені на фестивалі "Гордість та надія Жовтневого району"-2014 р., в номінаціях "Обдарована дитина", "Творчі вихованці", "Спортсмени".
Наші вихователі не зупиняються на досягнутому, а вивчають, запроваджують досвід колег інших дошкільних закладів, передають свої знання та вміння студентам – практикантам Харківської гуманітарно-педагогічної академії.
Плануючи завдання на найближчу перспективу, наш колектив вважає головним своїм призначенням не тільки організацію навчання, а й забезпечення особистісного розвитку дітей, зміцнення їх здоров’я, розуміння і облік індивідуальних можливостей і інтересів. Піклування про душу дитини, її фізичний стан, емоційний настрій – ось наша мета.